good night sleep

att man kan bli sa trott att man somnar i sittandes stallning framfor datorn i en timme, ja da ar man ratt fardig for dagen. det hande mig igar kvall, tidig timme och jag vet inte hur det gick till, men det hande.
precis som i morse, fardig for dagen lika fort som jag oppnade ogonlocken. forstord och totalt forvirrad -helt sjukt trott. alla tankar susade forbi lika fort som hostloven pa marken gor da det blaser mycket ute. allt bara yr runt huller om buller.
inte sa konstigt att jag inte orkar beratta for er vad som pagar har i krokarna.

for tex, klippte och fargade jag en kund fran Norge pa jobbet igar. sa som ni sakert forstar galler det att ha fler en 1 sprak med sig i bakfickan har. (det ar ett plus iallafall...)
interessant va?

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0