battre sent an typ aldrig??!!

update: det ar klart att inte Polisen hade skickat rapporten for en vecka sen da jag hade motet med M.H.
orka vara sena och efterblivna eller vad?!!! annu ett mote ar inbokat men jag kommer inte bli forvanad om det inte kommit fram om 2 veckor. forstar inte vad problemet ar liksom. ska det vara sa svart att printa ett papper och skicka som innehaller absolut nada da jag knappast gjort nagot kriminellt under aret som gatt. har kan man inte skylla pa jultider, for det existerar inte i Jerusalem, iallafall inte for judarna.
detta innebar i sin tur att jag formodligen inte kan aka pa den inplanerade resan som var tankt da bade jag och I har fodelsedag snart och vill fira dem i en helt annan varldsdel. 3 i ett sa att saga.
na val, blir det inte nu da far det bli i februari istallet. Brasilien eller nat fast det hade det nog blivit anda.

Kommentarer
Postat av: Amelie

3 i ett? vad är det tredje?

2008-12-20 @ 19:49:17
URL: http://ameliegrym.blogg.se/
Postat av: moi

nyarsafton som ar mittemellan vara fodelsedagar..

2008-12-21 @ 08:09:19

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0