Stockholm right now

nu sitter jag inne pa Seven-Eleven och aterhamtar mig lite efter min lilla sightseeing-runda har i Stockholm och passar pa att uppdatera mig lite i cyberspacen. egentligen ar det ingen sightseeing eftersom detta var min kara hemstad for manga ar innan jag lamnade den till att bo i sydligare breddgrader, men jag maste ju fota och visa mina vanner i Israel som ar sa intresserade av Sverige.. valdigt ambitiost eller hur?

mar fortfarande lite konstigt efter fredagens bravader med vara vanner dock, darav en extra behovlig liten paus. vi hade sa roligt att jag inte sov en enda blund innan det var dags att aka till flygplatsen pa lordag. forstar inte hur jag klarade det nu nar jag tanker efter, men som sagt, jag sitter har och forsoker gora det basta av situationen.

gardagen spenderades aven den mycket flitigt;
 3 immars promenad i Haga parken pa morgonen, darefter lunch pa Bla Porten innan vi drog till Grona Lund och sen bio pa kvallen. nya Bat Man-filmen suger, bara sa ni vet. inget att rekommendera.

dags att dra vidare, ciao sa lange

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0