halsans stig sakta men sakert

lika snabbt och lustigt som min depp-period tog slut, borjade min halso-period igen.
det gjordes genom att ga en gammal hederlig morgonpromenad i rask takt fore frukost har nu och innan jobbet for att oka min fettforbranning igen. som jag visserligen inte har nagra problem med, men det ar ju inte bara det som hander nar man ror pa kroppen. slaggprodukter och annat skrap som ligger och vilar pa fel stallen kommer i cirkulation och sen har vi ju det har med frisk luft i lungorna, mer energi, minskad trotthet osv..

och nu sitter jag har och glufsar i mig min tradionella och mycket goda yoghurtrora, dagen till ara bestaende av
-naturell keso,
-latt-kesella,
-vaniljyoghurt,
-2 farska kiwis
-och lite fullkornsflingor med walnotter.
forsoker alltid fa in sa mycket protein som mojligt i mina maltider oavsett om jag tranar eller inte. det ar en skada fran fitness-tiden..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0