jag hatar augusti

da ska vi se..
har varit valdigt oangagerad pa sistone. nar det galler det mesta faktiskt, men nu kan det nog bara bli battre. hade en ordentlig kraftloshet i att ta tag i precis allt som jag var tvungen att gora. vet inte om det har med mitt Sverige-besok att gora men det var iallafall efter den resan allt bara dog i mig sjalv. trott pa allt.

helgens vader var helskumt, molnigt och kvavt sa nu har det gatt typ 3 veckor sen jag fick ut min lilla bak for att sola. och nu ar det dags for jobb igen, mandag...sa ingen sol idag heller da vadret saklart ar pa topp. tur att sommaren inte ar slut an pa ett tag aven om man borjar kanna lite svalare vindar. kanner mig sa mycket fraschare med lite farg pa huden, men nat solarium kommer det da inte bli tal om att ga till har igen efter mitt senaste dramatiska besok dar.

kanner pa mig att september manad kommer bli sa mycket trevligare, det ar det alltid. jag hatar augusti med allt det innebar.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0