vem forsoker jag lura?

vad fan da!!! trodde jag hade garderat mig och darmed haft motstandskraft med att behalla sa mycket som mojligt av kladerna pa trots denna hetta, men nej da!! samma sak varje ar, och varje ar provar jag nat nytt som ska hjalpa mig fran att inte bli sjuk nar A/C:n satts igang precis overallt.
forstar inte varfor det ska vara sa jakla nodvandigt att ha iskallt inne. folk verkar liksom inte ha koll pa det har med att lagom ar bast, iallafall nar det galler sjalv-valda temperaturer. men vem forsoker jag lura? mig sjalv? det finns inget lagom har i Israel, det ar bara i Sverige det existerar.
nu ar jag alltsa sjuk, feber, ont i halsen, tappt i nasan, (ja allt sant dar jobbigt otrevligt) 2 dagar innan semestern och jag maste jobba idag ocksa. h-te!!! ett nytt nervsammanbrott att se fram emot. muchas gracias

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0