update

varken sirener har horts eller annan kalabalik har uppstott an sa lange idag sa jag tror att allt prat om hurvida det blir eller inte blir ett krig kan glommas bort, eller iallafall for stunden. har kan man tyvarr aldrig vara pa den sakra sidan, men det galler aven pa de flesta platser runt om i varlden.
for hur kan man nagonsin vara alldeles saker? det finns galningar overallt. galler bara att vara pa ratt plats vid ratt tillfalle.

nu haller jag istallet pa att forbereda mig for kvallens religionslektion. ar sjukt matt fran salladen jag just tryckt i mig, MEN dar ar det iallafall inte livat kan jag saga. sakligt och harmoniskt nar var Rabbi berattar. man far passa sig sa man inte somnar istallet hur interessant det an ma vara.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0