tips for haret

forresten..bara sa har apropa..,
under en av oandliga fredagskvallar, och som sakert manga av er (de flesta) ar ute och roar er vill jag som bara sitter hemma och inte har battre for mig anda rekommendera den har for alla med langt har, eller forresten alla med har som ar langt nog att behovas kammas. kanske ni ar nagra stycken som fortfarande inte fatt pa er skorna och sitter och trycker och laser senaste uppdateringarna har pa blogg.se for att fa info om senaste och nyaste prylarna/modet.
nu ar ju inte detta en modeblogg overhuvudettaget, mycket langt ifran, men ibland forsoker jag anstranga mig for er. dessutom kan jag nog pasta att modet har skiljer sig sa mycket fran Europa och Skandinavien att det helt enkelt inte gar att uppdaterna nagot unikt, inte ens pa mils avstand. eller vad sags om Buffalo-skorna?
ar ni med nu?...
hur som helst, fran det andra till det forsta..den har grejen passar friskt som trasigt, rakt, lockigt, fargbehandlat, tunnt, tjockt, ja faktiskt alla.. den har ar den basta jag nagonsin provat. reder ut utan att gora ont och sliter inte ens av en massa har bara sadar i onodan.
den ar vard varenda krona.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0