resa bort

vad harligt det kanns att veta att efter nasta skit vecka pa jobbet drar jag ivag en svang pa semester igen. kunde inte ha fatt ett trevligare samtal fran I tidigare nar jag var pa min break pa jobbet. han ar ju for gullig bara. var lite putt dar ett tag for det verkade som att jag skulle typ vara den enda som inte far ledigt, men efter ett litet telefonsamtal till chefen sa var det klart pa nagra sekunder och resan kunde bokas.
destinationen ar inte langre an 2 timmars flygresa, men borta som borta och kul ska det bli for har aldrig satt min fort dar heller. fan vad internationell jag blev helt plotsligt da. 2 resor till platser jag inte besokt an sa lange och aret har just borjat. fortsatter det sa har kommer jag vara gladast i stan vill jag lova. ombyte fornojer helt klart.
image267

Kommentarer
Postat av: J.

Hmm, försöker febrilt komma på vart du ska. Gissar på... istanbul? I så fall är jag avundsjuk!

2008-04-22 @ 13:34:40
Postat av: naturalblonde

ha ha. ratt svar ar...
Istanbul! vad duktig du ar.

2008-04-23 @ 06:25:11

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0