patetiskt varre

da var den javla arbetsdagen over, och javla var just var den var. hade jag inte tagit ett djupt andetag i ogonblicket jag gjorde hade jag nog gett L ord och inga visor, tagit mitt pick och pack och dragit darifran. jag hejade mig enbart for alla mina stackars kunder som fick vanta for att jag inte kunde passa tiderna pga att L korvstoppade schemat.
har antligen (battre sent an aldrig) insett arbetsmoralen pa jobbet och nu mer an nagonsin forstar jag varfor G och D slutade. hur kunde jag vara sa naiv?
och den dar sk "lonehojningen" jag fick igar ar ju bara skrattretande patetisk, eller vad sager ni om 2 spann/ timme?! bara for att de ska skicka mig pa kurs och betala den. som om jag vore skyldig dem nagot eller.
detta ar salongsagare i Israel i ett notskal. trodde jag hade kommit till ett "normalt" stalle men det fungerar likadant overallt, (agarens motto:) -bete dig som ett svin och skit i allt utom dig sjalv. superb!!!
det brilliantaste av allt ar likheten mellan salonger och dess frisorer.. de byts lika ofta som underklader i det har landet, och det ar val ofta nog det.
vet inte hur lange jag star ut. detta har pagatt ett tag, men idag var dropparnas sista fall.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0