ongoing repeat

man kan nog saga att jag ar beroende av sushi. sushi hit och sushi dit.
inte nog med att jag at det till lunch (kunde ju iof sig vantat), igar kom mitt 6:e sinne fram igen i form av en mycket stark vetskap av att I sakert ville ata sushi som middag. mycket riktigt, nar jag kommer hem fran jobbet har budet precis varit och lamnat av en stor pase innehallande diverse sorters sushi i var lagenhet. ibland blir jag morkradd av hur ratt jag har hela tiden om saker som jag omojligt kan veta nagot om och sen hander dom. vi hade inte ens pratat om det utan det skulle bli som en liten overraskning eftersom I vet hur mycket jag alskar det. saklart jag tog upp pinnarna och avnjot annu nagra bitar. kombinationen ginger och soya ar oslagbart.
image269  image270
forutom det lyckades jag annu en gang lura mig sjalv att om jag gar in i en viss butik sa kommer jag inte kopa nagot, bara titta. yeah right! om jag inte hade beharskat mig vid tillfallet efter da jag precis provat en klanning av mina drommar som satt som gjutet pa min kropp hade jag kopt upp bade mitt resekapital och mina sparade slantar (lite val overdrivet men ni forstar poangen) och det kom jag pa just da och lyckades vara stark och saga nej tack (finns den kvar efter resan koper jag den direkt).
ett par heels fick folja med istallet. de var oundvikliga. maste ha.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0