oh my god!!

orkar inte vakna till. helt forstord av nan anledning. vet inte om det ar for att jag vet att jag har 1000 saker att fixa innan jobbet eller om jag faktiskt ar i underlage mitt normala jag. whatever.
pa lordag aker vi formodligen en dagstripp till Doda havet med M och R for att bara slappa i solen, flyta runt, rulla runt i leran, fa massage och ata god mat sa det ar bara att bita ihop och glomma bort att jag har ont overallt. det ar val bara for lyxigt att bo bara 1 timme darifran. klockrent, kunde inte ha sagt det battre.
image257

jag vet att det ar ett evigt tjatande pa mig att jag ar sa trott hit och dit men det ar sa fruktansvart energikravande att bo har. allt ska vara sa omstandigt pa nat satt fran de mest enkla grejer man ska gora.
holl pa att fa ett mindre nervsammanbrott igar av att bara vara i matbutiken tex. det ar som folk klivit direkt ur medelaldersgrottan och blir sa forvanade over att saker och ting ar mer moderna an vad de ar vana vid. jag hatar folk som inte vill lyssna och som tror att de ar de enda som finns i rummet. ingen hansyn for nagon annan an sig sjalv.
da undrar ni sakert varfor jag ens bor har om det nu ar sa jobbigt. svaret ar att jag och I har ett mission med att vara har och sa fort det ar fixat drar vi ivag harifran sa langt vi bara kan.
det man inte dor av gor en starkare, och det tror jag fullt ut pa i detta sammanhang.

Kommentarer
Postat av: mi

Jag känner din frustration :-) Israel är ett krävande land att bo i. Jag försöker stålsätta mig, vårt "mission" är nämligen att flytta tillbaks dit om några år!

2008-04-10 @ 14:36:21
Postat av: blogg-agaren

du vet atminstone vad som vantar dig och kanske kan du forbereda dig mer mentalt nu. lycka till iallafall.

2008-04-11 @ 06:22:07

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0