markliga banker

tack for den. nu kan jag borja slosa bort min lon som jag fick for 1 vecka sedan. har far man namligen lonen utbetalad i en check som man maste ga till banken och satta in och sen tar det ytterligare 3 dagar innan man har tillgang till sina pengar. inte en dag for tidigt alltsa.
tankte att jag skulle oppna ett nytt konto och flytta over mina slantar forra veckan till en annan bank darav min vantan pa det goda, men saklart den nya banken ville djavlas med mig. som vanligt nar jag har hoga forhoppningar. den nya banken ville varken ge mig ett uttagskort och allra minst ett Visa-kort sa jag fragade vad det da ska vara bra for att oppna konto hos dem. de kunde bank-damen saklart inte svara pa. sa jag vande pa klacken och gick.
jag trodde banker i allmanhet ville ha nya kunder och mer pengar i deras bank men sa verkar inte fallet har.
mycket markligt maste jag saga.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0