inte vidare aktuellt langre

jag som hade sa mycket att beratta har under helgen for en gangs skull (da blogg.se bestamde sig for att stanga ner och jobba hacken av sig helt i onodan) och nu kanns det inte vidare aktuellt att uppdatera vad som hande for flera dagar sedan. har nastan glomt bort det dessutom. man maste passa pa nar man har orden pa tungan.
ingenting av intresse for varken mig eller er dar ute har lagt sig pa mitt minne for framtiden langre an till nu av vad jag sysslat med en solig tisdag som denna varit. riktigt segt ar den enda benamningen. eller vad sager ni om detta;??!!

-satt i drygt jobbig bilko 40 min som vanligt pa tisdagsmornar
-drack 2 stora koppar kaffe i ren tristess
-fick mina axlar masserade
-fick harbottensmassage
-klippte bade chefen och S endast for att vi inte hade battre for oss
-kopte hutlost dyr lunch bara for att kunna sitta och vanta i solen tills den var fardig for take away
-svor till alla bilforare pa vagen hem for att snigelkora och ta upp plats pa vagen
-suttit helt i onodan efter jobbet och rullat tummarna och vantat pa ett telefonsamtal om jag har 
  religionslektion ikvall eller om jag kunde ga och gymma. det blev inget dera till slut....

det enda av MYCKET STORT intresse var planen om att aka pa semester igen som dok upp. den har gangen blir det inte lika langt bort och hur lange det blir kommer kannas ungefar som nar man skrapar fram resultatet pa en triss-lott nar jag fragar chefen den har gangen. ovisst.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0