i come any time

har sitter jag och lyssnar pa Asian Groove som jag kopte i Thailand och vantar pa mer, och mer i den benamningen att det slutar har, sorry folks!! ( you just have to imagine whatever u want it to be..)
istallet tankte jag beratta hur stralande min dag har varit, for det har den verkligen varit aven fast den inte anordnades pa stranden. det var soligt, men alldeles for blasigt for att vara kladd enbart i bikini. inte ens jeans och kofta varmde i helvetes vinden.
vidare; jag, my love och vara vanner var barnvakt at M's brors kandis-dotter (hon medverkar typ i alla reklamer pa TV:n) och det hojde faktiskt tristessen som befann sig en stund till att bli "the party" of anybodies day but ours i den soliga hettans stund. jag hatar soligt vader nar det blaser kallt. det finns liksom inte mycket man kan sysselsatta sig med mer an det vi just gjort, och det roligaste var att jag och M sa det i varandras munnar precis samtidigt pa minuten vi sags. for det mesta laser vi varandras tankar, men den har gangen blev det snappet djupare. jag vet inte riktigt hur det bor tolkas eftersom vi aven alltid ringer varandra exakt samtidigt som vi tanker pa att ringa.
M sager, -"Shit!!! du kommer att leva lange! Jag tankte precis pa dig! och tvartom.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0