helvetet fore

jag vet inte var jag ska borja. blir trott bara jag tanker pa elandet, att stada alltsa.
det ser ut som att ett gang med barn varit inne och dragit med hela sandladan och klattrat overallt. jag hatar det har vadret. bara man oppnar fonstret flyger det in en massa smuts.
tydligen sa ar det en period pa 50 dagar da varen borjar har som detta sker, varje ar ar det samma sak, som pollen skulle jag tro, men det har ar snappet varre kan jag lova. tappt i nasan blir jag ocksa, har svart att andas.
jag ar valdigt irriterad just nu. pa det mesta, och klockan har bara hunnit bli 9. vet inte hur jag ska ha ork att klara av den har dagen, pa jobbet borjar helvetet fore Pesach ocksa forstar ni. men om I ar dar idag ska det nog ga battre, klarar inte av att se L langre. hon gar mig pa nerverna med sitt korvstoppande och falska leende.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0