har fatt nog

da var det torka igen, mycket som hander men man vet inte vad man ska skriva.
igar var en allmant trist dag, kande mig grymt sliten sa har bestamt mig for att ta min forsta morgonpromenad i mitt upptagande av traningen strax. det ar det basta for att hoja forbranningen namligen, en ga-snabbt promenad innan frukosten pa ca 1 tim. jag kliver ju anda upp sa tidigt pa mornarna sa det ar faktiskt om nagot jag bor sysselsatta mitt uppvaknar-tillstand med. frisk luft och motion gor susen.

angaende igar hade jag aven pa kann (eller jag nastan visste av nan anledning) om att fa ytterligare en parkeringsbot. mycket riktigt satt en ful liten lapp pa hogra framrutan pa bilen nar jag slutade jobbet. hade varit sa duktig hela dagen och fixat med parkeringslapparna, men tack vare nagon som tryckt in annu en kund mellan mina bokningar och strulat i mitt bokningsschema slutade jag 40 min senare an vad jag trodde (hade ingen aning om vad klockan var) och parkeringen var inte tackt for det. det komiska i det ar att det var ett medvetet strul fran personen som gjorde det och det gor mig vansinnig. varje gang detta hander ar det pga av nat strul pa jobbet och for att jag varit snall och stallt upp, men nu ar det stopp med det, har fatt nog. sa den har lappen ska jag ta och trycka upp i manniskans ansikte idag for jag tanker da inte betala for nagon annans fel for 4:e gangen. har jag inte ratt?

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0