forts. Pesach

ater hemma igen efter middagen. for en gangs skull hade jag riktigt trevligt, kanske berodde pa vinet??! eller for att jag inte sett I's broder med familjer pa valdigt lange och da blir det ju genast mycket skojigare anser jag. varje vecka noter. inte ens med min egna familj har jag talamod att ha familjetraff med jamnt och standigt. det finns liksom inget nytt att beratta utan man sitter bara dar som ett litet ljus och vill ga hem sa fort man bara kan. vilket i och for sig inte hander sa ofta for vi har alltid en massa saker att beratta for varandra eftersom vi bara ses 1 gang/ar men anda.
I's bror har varldens sotaste lilla son, man smalter som is i solsken sa fort man ser honom. hans mamma ar fran Guatemala sa mixen ar helt perfekt. ena sonen sag ut som en indian nar han var liten med sitt spikraka svarta har och den har.. ja ni far domma sjalva
image268

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0