da var det dax..

nu lagger jag ner detta nagra dagar och beger mig norrut till Istanbul istallet.
tydligen ar det runt 10+ dar nu och det ska regna tills pa tisdag berattade var van som bor dar. det kanns val inte riktigt sa kul att behova packa resvaskan med varma klader nu nar man antligen borjat ta av sig allt, men bort harifran vill jag sa det kan nog bli trevligt anda. det blir ju som man gor det till. varken regn eller sjukdom kan stoppa mig fran att ha roligt i detta lage.
jag undrar vad de har for atbart for icke kottatande folk dar borta. om inte annat far jag val kora en san dar diet de skriver om i alla tidningar for att fa till den ratta beach 2008-looken aven om det ar det sista jag behover just nu.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0