allt kan handa idag

kanner mig stolt. det har ar forsta lordagen pa valdigt valdigt lange som jag inte ligger som ett slakt pa soffan och vill dra ner persiennen. brukar inte bli direkt bakfull, men tillrackligt trott for att inte vilja gora annat an att gomma mig fran omvarlden. det kunde ha varit en perfekt strand-dag idag, men sjalvklart ville inte vadret sa bara for att jag ar uppe med tuppen och planerar dagens aktiviteter. det ar forvisso riktigt soligt, men jag tror inte det ar tillrackligt varmt for bikini-outfit. eller vad sager ni om 20 gr celsius?

snart kommer med all sannolikhet M ringa och dra i mina tradar. hon bor 1 min fran stranden. for ar det soligt spelar det ingen roll hur kallt, hon kommer ligga dar i sanden anda. hon ar t om mer strand-kåt an jag, men bor man sa nara och med havsutsikt fran sin lagenhet skulle jag ocksa vara dar och slass om plats en lordag som denna, eller Shabbat kanske jag bor saga. det har ar aven dagen da alla barnfamiljer drar dit och stokar till och vasnas sa man far huvudvark. tur att jag ar ledig pa sondagar ocksa, sa man kan fa ligga i lugn och ro. jag tycker inte om nar det ar for mycket folk omkring mig, for speciellt barn har en tendens att skvatta sand pa en var och varannan sekund, och ni ska inte tro att foraldrar till dessa terrorister oppnar kaften och sager till. har ar alla lekar  fritt fram att leka sa lange de inte gor sig illa. i hate kids on the beach.

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon :)

2008-04-05 @ 08:29:20
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anonym

god morgon pa dig med

2008-04-06 @ 00:03:10

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0