SONY

har varit fruktansvart dalig pa att lagga upp bilder senaste, men det ska det snart bli andring pa for haromdagen kopte vi en ny kamera, ANTLIGEN!!! den vi hade innan var visserligen inte den allra samsta, men med tanke pa dagens tekniska utveckling kan man snabbt rakna ut att en digital-kamera 4 ar gammal inte ger en vad man vill ha langre. den tillhor det forflutna nu for det ar ju saaa trakigt att fota nar man inte kan zooma in/ut eller bara ta bilder i dagsljus for att fa bra skarpa. forstar inte hur vi klarat oss sa har lange, samtidigt som jag faktiskt gor det for det dar med att ta bilder ar lattare sagt an gjort for min del. jag tror mitt undermedvetna sagt till mig att var kamera ar sa dalig att det spelar ingen roll och darmed inte tagit mig for att dra fram den ens.
men nu far alla se upp, for tankte vara som en galen turist pa min Sverige-resa och knappa pa allt som ror sig bara for att.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0