smatt angest

jag borjar fa lite sma angest over att jag ska aka till Sverige. det ar bara 1 vecka kvar nu, vart tog den har manaden vagen egentligen? vill inte dra fram alla vinterklader igen heller, men det ar nog det enda val jag har om jag ska overleva de dar 8 dagarna. kommer bli en rejal chock i temperatur byte.
min kompis ringer och skickar sms stup i kvarten, hon ar helt overlycklig att jag kommer. vi har nog inte traffats pa snart 3 ar nu och det ar faktiskt inte normalt for hon ar min basta i hela varlden!! jag ar saklart ocksa glad, men onskade vi setts nan annanstans.
har aterfatt kontakten med massor av mina gamla vanner pa senaste ocksa och skulle sa garna vilja traffa dem allihopa men vet verkligen inte hur tiden ska racka till. kommer bli mer utbrand an utvilad har jag en kansla av, eller sa ar det jag som som vanligt stressar upp mig i onodan.
men det ska bli riktigt kul att for forsta gangen kora bil i ett annat land an Israel. kora fort och utan att behova koa varje sekund eller skrika  ja maniac! ata dafuck! varje gang nan idiot byter fil utan att anvanda blinkern sa en olycka haller pa att ske om man inte ser upp ordentligt. livsfarligt. eller nar nan gor en ny och extra fil som inte existerar bara for att det finns plats.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0