oooh, halla?!

nu har jag varit valdigt franvarande och lite anti bloggen ett tag kanner jag. men grejen ar den att jag har faktiskt inte varit med om nagot uppseende vackande eller intressant senaste. allt ar ragil (som vanligt) sa att saga.
image162
har traffat pa en del roliga och egendomliga manniskor pa jobbet den har veckan som tycker det ar SAAAAA intressant och SAAAAA spannande att lilla jag kommer fran Sverige och har tagit mig anda hit, ja anda hit liksom. som om det vore nat konstigt med det. (fortfarande ar det lika fascinerande med allt som har att gora med Sverige i detta land) jag menar, man traffar alla mojliga slags personer fran alla hall och kanter och inte blir jag forvanad for det, vart jag an befinner mig.
igar kom en brud, (en stamkund) lite aldre an mig in till salongen och det forsta hon gor ar att fa riktiga klot-ogon och sen snabbt bli informerad om att jag ar ny dar och fran Sverige. hon blev helt till sig. jag har nog aldrig sett en manniska sa uppspelt av en frammande person nagonsin utan att vara ecstacy paverkad. 
jag blev snabbt indragen i "svara pa 10 000-fragor-leken pa 1 minut" vilket jag oftast far frispel pa for folk ar sa snuskigt oforskamt nyfikna har. men den har tjejen var sa jakla rolig att jag kunde inget annat an att svara pa hennes fragor som man kunnat tro en 5-aring hade kluddat ner pa ett papper.
hela salongen lyssnade och skrattade for det spelade ingen roll vad man sa sa trodde hon pa det pa fullaste allvar. (finns det nan som svarar uppriktigt pa alla nargangna fragor fran framlingar?!)
det har sk samtalet pagick sakert i 30 minuter innan hon avslutar med att hon MASTE bara ge mig sitt nummer sa ifall jag vet nan kille som kan tankas vara intresserad av henne sa bor han fa det.
det flummigaste av allt ar att jag formodligen har nan...

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0