nan hemma??!!

Det har ar minsann en for mig riktigt het man och formodligen den enda jag skulle kunna tankas florta med.
 (Ratt ska vara ratt  eftersom jag ALDRIG skulle tillata att I flortade med nan annan eller ens horas talas om nat sant, sa Lennie far vara med pa ett horn nan annanstans istallet he he.)
image164

Het kan man definitivt inte saga om den dar killen som bodde i huset dar jag parkerade utanfor idag.
Han trodde verkligen pa fullaste allvar att jag skulle ga pa hans raggnings-trick genom att fa honom att komma ner fran balkongen och visa mig hur  Easy-parken (forbetalad parkeringsdosa istallet for parkeringsbiljetter) fungerar. Som om jag INTE skulle veta det, for han borjade ropa nar jag satte igang den igen (man maste gora det varje 3 tim).
Konversationen lod typ: (fast pa hebreiska)
Han ropar:  -du vet val att du maste trycka in koden?
Jag:- va?!
Han: -har uppe!! du vet val att du maste trycka in en kod?
Jag svarar: -saklart! och vander honom ryggen genast.
Han: -vill du att jag ska komma ner och hjalpa dig?
Jag: -na, det ar lugnt. (fortfarande m ryggen mot)
Han: -ar det sakert? vet du hur man gor?
Jag: -JA!!! saklart!!
Han: -ar det sakert att du inte vill att jag ska hjalpa dig? du kan fa boter om du gor fel..
Jag: -JAAAA!!!! nu maste jag till jobbet igen.
Han:  -vart jobbar du? om du vill, sa nar du slutar kan du komma upp till mig i lagenhet 6 sa kan jag visa dig hur man gor..
Jag: -det ar bra sa!!!
Han: -kanske vi kan dricka kaffe en dag?
Jag: -sakert..
Jag tycker jag ger ett ganska glasklart budskap redan fran borjan. Vare sig det ar en snygging eller inte ger jag de aldrig ett tecken som kan tydas positivt.  Vilket pucko som helst forstar ju att man inte ar intresserad.
Har provat verkligen allt men hittills har INGEN fattat att jag inte vill nat.
Hade det inte varit for bilen hade jag total-igorerat honom, men eftersom jag inte visste hans mentala stabilitet ville jag inte riskera nagot. En san har grej ska inte fa bli anledningen till en vandaliserad bil. 
 Nu blir det till att leta nytt omrade igen att parkera pa och det blir inte latt, men vagrar stota pa den dar killen igen.
Vilka bekymmer man har...

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0