lang ledighet

det blev verkligen, eller atminstone kandes de har dagarna fran onsdag till igar som en riktigt lang ledighet. har haft det riktigt mysigt med att bara umgatts med I. vi foredrar det ibland. bara vi tva...

alla har pa nat konstigt satt blivit sjuka med halsont och feber under nyar pa jobbet sa de ringde in mig igar pa min lediga dag och fragade om jag kunde komma dit. nu i efterhand ar jag lite arg pa mig sjalv att jag ens svarade, men man vet aldrig vad de kan tankas vilja. som idag, byttes kvalls-skiftet mot morgonen som for ovrigt ar mycket battre, men det visste jag inte forran igar kvall....
den dar massagen jag var pa igar hjalpte for typ 10 minuter och nu ar jag i samma stelhet igen. hade tankt att aka till countrycluben ocksa, men de har tydligen stangt for sommaren, fatta REDAN sommarstangt!!! skulle inte alls forvana mig om att det ar p ga att vi stallde om klockan till vintertid i lordags natt och darmed foljs till punkt och pricka. allt ar ju precis sa har som jag sagt tidigare. det spelar ingen roll vad man diskuterar sa avslutas det alltid med "men det har ar Israel och sa det ar annorlunda".

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0