jag ar fardig nu!!!

har haft ledig dag idag fran jobbet, (vilket jag i vanliga fall har ocksa.) erbjod mig dock att jobba extra nu innan jag aker och var installd pa det sa planerade efter den tid jag hade och fixa allt pa eftersom jag alltid ar i sista sekund. men sa ringde N i morse med en god nyhet. vilket betyder att jag har hunnit med att gora allting idag istallet.
kanns riktigt bra. slipper all stress i morgon efter jobbet. fastan mitt flyg IGEN!!! for 2:a gangen blev tidsandrat framat (nastan exploderade av ilska innan jag sag att jag kommer hinna med min nya avgang med taget som jag fick kopa ny biljett till pga forra incidenten. det roligaste av allt ar att innan min flygresa var bekraftad kontaktade jag en av personalstyrkan pa flygbolaget som sa till mig att "det ar lugnt, boka dina tagbiljetter sa fixar vi resten". han glomde dock tala om att jag borde boka ett tag som gar 2-3 tim efter jag landat for att vara pa den sakra sidan.) men vem i helvete vill vara pa flygplatsen sa lange extra ifall att?!

I ska alltsa vara ensam hemma for forsta gangen sen vi kom hit och kanner jag honom ratt blir det inte mycket till att stada upp och tvatta (gor nan kille det egentligen?!!) sa det har jag alltsa sysselsatt mig at idag. som jag namnt tidigare ar jag nagot pedantisk, eller valdigt ar nog ratt uttryckt.
fast egentligen..vad ar det varsta som kan handa?.. sa lange han har halsan i behall nar jag ar tillbaka...
hade tankt aka till stranden ocksa och battra pa den snart obefintliga farg jag skaffade pa mig, men vadret var lite halvmulet tidigare och nu ar det alldeles forsent. sa jakla typiskt!!! igar, nar det enda man fick gora var att ligga och vila inomhus da var det minsann stekhett och varldens solsken, och bara for att jag blev ledig idag sa var det givetvis inte det. det ar alltid sa av nan anledning. skit.
far val ta a skaffa mig en branna i solariet pa badhuset i min lilla byhala till hemtrakt istallet kanske.


Kommentarer
Postat av: yenny

vi åker samma plan :)

2007-09-24 @ 17:34:08
Postat av: lilla jag

he he, lite sent jag ser detta, MEN det var jättekul att träffas!!!

2007-10-01 @ 09:54:49

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0