inget speciellt..

min chef ringde tidigare idag och undrade om jag kunde byta skift imorgon. vilken tur jag har, for nu fick jag som en extra dag att gora allt jag inte gjorde idag, dvs ingenting. jag har vilat hela dagen. det enda som ar lite surt ar att jag jobbar till kl 23, men som tur ar ar det bara nu de har dagarna innan nyarsafton pa onsdag som vi har salongen extra oppet sa det gor inte sa mycket. I har lovat mig bilen hela veckan sa det ar extra ok.

har precis varit duktig och tryckt i mig en kyckling-tortilla fran Antonio's. har inte haft vidare aptit senaste sa nu ar I glad. han tycker jag haller pa att forsvinna. killar har san kostig syn ibland, eller sa har han ratt utan att jag ser och marker det. nar jag aker till Sverige kommer jag ata allt som vi inte har har sa da tar jag antagligen igen allt. losviktsgodis here i come!!!


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0