hmm..

ar lite smatt forvirrad idag kanner jag. vet inte riktigt vad jag ska borja med och vad jag ska gora.
ga till gymmet? lasa vidare?
har kommit halvvags in i boken nu och har upptackt att de enda gangerna jag har ro och lust att lasa ar nar jag ligger och solar patetiskt nog. kan liksom inte bara sitta inne nar det ar fint vader och lasa, det ar som jag slanger bort dagen, om jag inte jobbar forstas, for da har jag ju inget annat val an att vara inomhus. men av risk for att bli stord och trakasserad  som vanligt nar jag lagger mig nanstans i bikini gar det nog bort ocksa. det hande mig igar igen och jag blir sa javla forbannad pa dessa idioter som inte kan forsta att jag inte vill prata med dem eller fa massage. jag sager alltid att jag ar gift, det borde vara en hint, men nej da. vad ar problemet med dem? jag fragade honom det ocksa faktiskt och skrek "just leave my the fuck alone!!! go!!!" men killen svarade istallet att "you look so good, your body.. and i like blonds, we all do that here".. naha?! sa jag tog mina grejer och akte darifran. det spelar liksom ingen roll hur man pratar med dem sa forstar de fortfarande inte poangen. det kommer aldrig att ta slut. hopplost, och jag hatar det.

borde ta tag i stadningen kanske for kommer inte hinna fixa det innan onsdag men orkar inte det heller.
snart kommer I hem och ater lunch sa far se om han kan fa mig pa annat humor, forstar inte var han far all energi fran. forvisso lag han och vilade och sov mesta delen av dagen igar eftersom det var Shabbat.
egentligen behover jag ju inte gora nanting  for jag ar ju faktiskt ledig idag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja,dem blir man aldrig av med.
Var det den krulltotten med blå speedos eller???
tihih

2007-09-10 @ 00:26:10
Postat av: naturalblonde

ha ha, typ... det ar forbluffande hur bra sjalvfortroende alla ackel har.

2007-09-10 @ 08:04:47

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0