finally over.

puh!! antligen ar det over!! det var kusligt lugnt igar. det anda man horde var alla ungars ovasen fran allt lekande och cyklande har utanfor. jag gjorde typ det mesta man inte far gora, men forsokte smyga om det. atminstone sa att inte I behovde se mig dricka eller ata nagot. for att overtala mig sjalv om att jag foljer Jom Kipor at jag bara lite yoghurt under hela dagen, men en massa vatten, te och kaffe. men tyvarr overrumpades jag av grannen som sag nar jag tog en cigg pa balkongen, lite pinsamt tyckte jag just da. fast efterat horde jag honom ocksa tanda cigarett och t om sag honom pa balkongen nar jag tjuvkikade, sa tji!! dar fick han. han borde ju faktiskt skammas, jude och allt. jag tittade aven pa nagra filmer pa DVD:n, sa var riktigt olydig, he he.
blev dock lite besviken pa I over att vi inte kunde ha sex nu nar vi hade en massa tid att sla ihjal, han menade pa att det ar valdigt daligt omen och eftersom han foljer fastandet vore det mycket fel. det ar ju bara sa att det man inte far, vill man mer, inte sant? kunde inte halla fingrarna i styr, men nepp, aahhh!!!
sen sa ljog I och jag om att jag varit duktig och bara druckit vatten for hans foraldrar nar vi var dar och at middag efterat. hans mamma hade nog blivit valdigt besviken om hon vetat sa vi holl tyst. man maste respektera de aldre..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0