energy-girl

vaknade upp valdig pigg idag och kanner att jag ar redo for allt som kan handa har i crazy-land.
ska snart borja stada upp oredan har och folja det traditionella inom den judiska religionen att allt ska vara skinande rent i huset innan helgen borjar, for att hedra Gud och visa att dagarna ar heliga. jobb 6 dagar i veckan och pa den 7:e ska man vila... forvisso brukar val man anda stada innan nagot speciellt hander, men vi ska inte vara hemma sa egentligen ar det inte sa viktigt. och sen brukar jag inte regelrattigt folja detta, well..
image163
haromdagen fick jag reda pa att jag har en liten skara lasare fran mina hoods i Svedala, sa Hej Hej sa mycket pa er M och M!!. hoppas att vi ses, eller RATTARE sagt, vi MASTE ses nar jag kommer.
nu ska jag springa ner och kopa mjolk sa jag kan fa lite morgonkaffe i mig innan jag satter igang.
ciao bellas

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0