den javeln

jag vet inte vad det ar med mig, har varit sa trott senaste. det ar forvisso valdigt varmt som sagt, men man kanner anda att det borjar bli svalare, darav jag inte kan forsta min trotthet, och konstant svettande. man kan riktigt se hur dropparna kommer fram ur huden ibland. idag har jag dock ett svar till varfor.

kl 4.30 i morse akte min vaninna L hem till Slovakien en svang efter ett valdigt kort stopp hemma hos oss. det var meningen att hon skulle komma tidigare men jag far vara glad att hon ens hann komma over huvudet taget.
borjar nastan grata, eller rattare sagt jag kan borja grata nar jag tanker pa henne. hon ar verkligen en av de basta manniskor jag nagonsin traffat, hon ar sa genomgod och helt osjalvisk sa det finns inte. och vad har hant?
jo, GIVETVIS ar det en karl som har stallt till det ordentligt for henne. och inte vilken som helst, utan en gemensam van till mig och I. i nastan 4 ar har hon statt ut med att han har haft fuffens for sig och inte varit stark nog att lamna honom for hon alskar honom sa mycket. hon (och aven vi) trodde att nar de lamnade Ibiza for 1 1/2 ar sedan att det skulle bli battre for dem nar de kom hit till Israel, men sa ar inte fallet.
den javeln har alltsa annu en gang varit otrogen mot henne och med en inte langre vaninna till henne. sant vidrigt svin, och av vilken orsak kan ingen forsta, allra minst I. hon har gang pa gang forsokt tagit upp sina misstankar om det men han har ljugit henne rakt i ansiktet fram till igar da han inte hade annat val och erkande 2 timmar innan hon tog taxin till flygplatsen, dvs. i telefonen. I TELEFONEN!!!!??
det ar sa hopplost. jag och I star i mitten och kan inte gora nanting annat an att bara se pa. L ser numera ut som om hon vore en av fangarna fran the Holocaust. hon ar sa skrammande mager att man knappt vagar krama om henne i radsla att hon gar sonder. och hennes kille har istallet for att stodja henne mer gjort raka motsatsen och blivit arg over hur hon borjat se ut.
den har historien far mig att vilja spy galla over alla dessa patetiska man som tror att graset ar gronare pa andra sidan, for att sedan inse att sa ar inte fallet. jag hatar L's pojkvan fortillfallet. vet inte hur jag ska kunna traffa honom nasta gang utan att fa ett utbrott. hur kan man gora sa mot en annan manniska? ar man i ett forhallande ar det val for att man vill vara med bara den personen. har man onskan att vara med andra bor man darfor inte ga in i ett forhallande, och annu mer gora slut innan man satter igang och knulla runt om man kanner att man inte har attraktionen kvar for sin partner. vad ar det som ar sa javla svart i det?! man kan aldrig behalla kakan och ata den utan att fa tillbaka sitt handlande forr eller senare.


Kommentarer
Postat av: J.

Nej, vilken tråkig historia. Måste vara jättejobbigt för dig som kompis till henne också :(

2007-09-06 @ 19:25:22

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0