da blev det bussen igen

min forsta arbetsvecka pa nya jobbet ar over.
det enda som har varit jobbigt ar att transportera mig dit. dessa elandes jakla cp-bussar som inte behagar komma nar man behover dem. jag hade fortrangt det dar, och nu pamindes jag ater igen om hur mycket jag hatar bussarna. och det dar med connection-buses.. my ass!! att behova vanta 1/2 timme pa varje buss ar mannisko-plageri i den har hettan och dessutom att det tar 1,5 timme in till stan for en stracka som tar max 20 min i vanliga fall ar sloseri med tid. (och sa stannar vi dar, dar och dar...)
tur att I har nara till sitt kontor sa att jag kunde ta bilen varje dag utom i torsdags, da jag kom alldeles for sent fram pga ovanstaende..
image161

men kan inte forsta hur fort det gatt, nu ar det september helt plotsligt. har fortsatter ju sommaren eller ska jag saga varmen atminstone fram till november men anda. jag har bott har exakt 1 ar och 1 manad nu och det kanns verkligen inte som det. "bara" 3 veckor kvar till jag tar flyget ut ur landet for forsta gangen sen jag kom hit.
ser fram emot att antligen fa lite miljo-ombyte, ny energi och nya krafter.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0