var ar dealen?

nar jag lag dar pa massagebordet fick jag plotsligt en "deal" erbjuden av massorskan.
-"om du vill kan du komma 1 gang i veckan, eftersom du behover detta mer for medicinsk syfte an for avslappning, 10 ganger for 700 shekel som du betalar cash har och nu" lat det.
jag bara tankte for mig sjalv,
1. varfor maste jag betala 700 shekel i en klumpsumma nar det anda kostar 70 shekel/gang?
2. ar detta inte i medicinsk syfte aven om jag "bara" kommer var 3:e vecka?
3. tror hon att jag ar helt javla dum i huvudet eller? star det pucko i pannan pa mig?
for dealen med en deal ar ju att det ska vara billigare om man "koper" ett erbjudande, sa vitsen med denna forstar jag bara inte. ungefar som att pasta att jag ar jatteduktig pa att putsa fonster, dvs helt vardelos!!
givetvis gjordes det ingen deal aven om jag bokade en ny tid nasta vecka for att se om det kommer bli battre att komma oftare. nu kanner jag att jag kanske inte borde ga dit alls mer, utan leta upp nagon ny for sant dar gillar jag inte. ofta erfarar jag att folk har forsoker lura mig sa mycket det bara gar, aven nar det galler det mest uppenbarade saker, som att ta mer eller mindre betalt beroende pa om jag pratar engelska eller hebreiska med dem. och ett nej vet nog ingen inneborden av. det ar fan inte normalt.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0