Vakthund

image174

En Rottweiler ar vad jag skulle vilja ha for att skramma bort alla sjalvsakra man som tror pa fullaste allvar att jag ska falla for dem. Jag skulle lara honom vilka som inte bor prata med mig.
En kompis till min arbetskamrats pojkvan pa jobbet haromdagen:
Han: so were are you from?
Jag: Sweden
Han: Sweden?! wow!!! i thought so. blond and blue eyes.. nice
Jag: what is nice with that?
Han: what are you doing in Israel?
Jag: living here, duh?!
Han: alone?
Jag: of course not. with my boyfriend
Han: is i jewish?
Jag: what do you think?
Han: oh, so you are just using him to stay here? you can use me also. i love to be used by you
Jag: i don't like to use people
Han: please!!! use me!! i give you what ever you want!
Jag: when i'm dead maybe
Han: so i see you later then?
Jag:????!!!
Uppmuntrar jag honom till nagot eller?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vart hittar du såna killar? Jag borde hittat en judisk utnyttjar kille. ;)

2007-10-18 @ 01:06:19
URL: http://sweetholycrap.blogg.se
Postat av: naturalblonde

typiskt!! du far ta a komma hit nu igen da sa kan jag styra upp hur manga dejter du vill med dessa grabbar,ha ha. det hanger ju en hel dros omkring mitt jobb sa det ar bara att valja..;)

2007-10-18 @ 13:04:11

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0