Sondag

Sondag.. min lediga dag fran jobbet. Ser redan fullspackad ut med "aktiviteter". Men man ska vara glad for det, for om man inte hade nat att gora, fan vad trakigt.
Nu ar det en vecka sen min mor hade fodelsedag och den sondagen var mer an galet stressad for typ 20 pers hade bjudit in sig sjalva kl 15 for att kunna traffa mig och fira mamma (som blev 47 ar och som hon inte ville gora nat stort av) samtidigt, och jag var fortfarande i Linkoping och holl pa att missa taget fran Stockholm for att idiot-polisen stoppade min van for fortkorning. En fortkorning som inte ens existerade!!! Han maste man ha haft valdigt trakigt i polisbilen som stoppade nan som kor 9 km for fort pa motorvagen. Det konstigaste var att i var bil var hastighetsmataren inte ens pa 110 km/tim. Hur bor man tanka da?!
image169

Min massage ar om en timme. Ar radd for att denna gang kommer vara mer smartsam an vanligt. Blir forstord bara jag tanker pa det. Skulle ha behovt tvatta mitt mycket stinkade har innan for tycker synd om massorskan som maste sta ut med lukten, men med tanke pa hur oljan hon smetar in mig med doftar andrar jag mig. Tar mig alltid flera ganger att forsoka fa bort skiten.
Sen ar det faktiskt stada som galler pa schemat sa hon far sta ut. Klarar inte av att ga runt med dammtussar som fastnar pa fotterna langre. Sa gar det nar man aker bort. tydligen.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0