noo, ialla!!

nu har jag bestamt mig ,och inget "na, jag orkar nog inte" att det ar dags for mig att aterligen ta upp mitt gymmande. blir sa sur pa mig sjalv varje gang jag gor sa. men nu gar det inte langre. jag kanner hur mina ben borjar forfalla och bli sladdriga och hur benig jag ar nar massorskan masserar mig. musklerna existerar inte langre dar de fanns forut. men det a ju sa trakigt pa vart gym, grymt!!! men det ar bara 2 manader kvar tills mitt medlemskap tar slut och da ska jag definitivt byta stalle och borja med min van Jasmine inne i stan istallet. dar har de minsann oppet varje dag, vare sig Shabbat eller inte. det har varit det varsta pa mitt gym, deras helt onormala oppet-tider /slash/ alla cave-people som springer runt och dreglar och skriker.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0