no worries

kanner mig riktigt avslappnad och skon i kroppen for en gangs skull. inga bekymmer, ingen stress.
igar blev jag ompysslad hela dagen fran topp till ta.
det har varit nagra dagar pa jobbet nu da vi haft det riktigt lugnt och nast intill trakigt sa en av killarna fick dona och greja med mitt har for fullt. han alskar blont har namligen sa han gor det sa garna. en haruppsattning, huvudmassage, inpackning, foning och diverse annat. dessutom ar han gay sa det blir extra behagligt pa nat satt. han ar en rolig karaktar, jag gillar honom mest av alla och som jag for ovrigt fick reda pa ar bade muslim och palistinier. dar ser man, den allra trevligaste och gulligaste ar den som folk i ovrigt tittar snett pa, men inte hos oss.
de skamtade med honom harom kvallen och sa att han skulle behova lana med mig nar han har familjemiddag nasta gang for han har inte vagat tala om for sin familj att han ar gay och det skulle inte heller ga for sig att han ar det. hans morforaldrar skulle ga i taket over en san, enligt dem tragedi. och mig forsokte de overtala med att hans familj ar valdigt rika sa varfor borde jag tacka nej till en sant arofyllt uppdrag. jag tankte, varfor inte? en tripp till ett stalle jag aldrig varit pa. ha ha, jag undrar hur I skulle tycka om det.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0