next Saturday..

sadar ja, har matt riktigt prima sen mitt utbrott i forra inlagget. det ska det nog bli mer av.
har fortfarande inte klurat ut vad jag ska hitta pa for skoj en solig och varm dag som denna men an finns det tid kvar.
 image179

jag onskar det vore nasta lordag idag istallet for da ska jag och I och ett gang aka ivag och hoppa fallskarm. det ska bli sa jakla kul. ar helt uppspelt over vilken adrenalin-kick man far. som nar jag hopppade bungy-jump pa Cypern, same same but different. att jag ar riktigt hojdradd ar nagot jag kommer forsoka glomma bort i just det ogonblicket jag blir utknuffad, eller kanske inte, men det ar ju det som ar sjalva spanningen ocksa. att inte vaga, men anda gora det. som med allt har i livet, kan nog inte understryka nog hur viktigt det faktiskt ar.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0