nanting kallas det val for om...

jag tror jag ar lite deprimerad eller vad det nu kallas for nar man inte kanner for att gora nanting. vill inte traffa folk, vill inte ga till gymmet och inte heller jobba. och jag har aven kommit pa att jag inte kanner for att bo nanstans heller. vill bara gomma mig och sova och sen vakna till pa en plats, som jag for tillfallet inte vet var det ar men som jag kommer att gilla.
att vadret fortfarande ar valdigt varmt far mig inte heller pa humor att aka till stranden. vet inte vad som ar problemet egentligen for ingenting har hant utover det vanliga som far mig att kanna sa har. och igar fick jag aven reda pa att jag antagligen borjar religionskursen pa mandag och med I's kompis fru som ar fran Japan. sa istallet for ensam vilket borde gora mig glad att vi blir 2 sa ar jag mest arg for att vi maste ha sa fula klader pa oss. heltackt..
jo kanske lite glad blev jag anda. jag gillar den japanska tjejen, hon ar cool och med henne kan jag dessutom bara prata hebreiska med och ova, hennes engelska ar ungefar lika dalig som min franska vid det har laget.
efter incidenten med massorkans erbjudande vet jag inte riktigt om jag bor lyssna alls pa vad hon har att saga om mitt maende, hon ar ju knappast psykolog sa hon kanske sager precis vad som helst for att man ska komma tillbaka.  
MEN hon har haft ratt i att jag ar stressad och bekymrad, hon sager over min framtid och jag tanker mer over det vardagliga livet. min framtid har jag om nan koll pa, och den ser bra ut... shetsi shetsi kanske da.
vet att jag formodligen kommer fa skuldkanslor nu ocksa for att jag ens tankt i dessa banor nar jag traffar henne nasta gang. fan ta mig att jag ska vara sa blodig och godhjartad. ingen i Israel kan ju fatta vad jag skriver har sa AAAHH!!!
antar att alla har vi vara dagar. imorgon mar jag friskt som en nyponros igen.
image171
(trodde aldrig att jag skulle saga att jag langtar efter att cykla, men det gor jag.., cykla bort fran allt kanske vore nat)


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0