letar vidare..

sitter och letar som i blindo i Gula Sidorna pa hebreiska. hur mycket jag an bladdrar och tittar med stora ogon kan jag inget annat an byggforetag och elektronik hitta. inte en enda frisorsalong eller hudvardssalong verkar finnas registrerade i den heller. egendomligt minsann. det har ar den knepigaste katalog av denna sort jag nagonsin sett. inte ens nar jag fragar folk har omkring har de nan aning om vart det finns det jag letar efter eller om det overhuvudtaget finns alls.
ok, detta ar Israel och som vanligt ar ju svaret man far att det ar annorlunda har, men halla!!! det jag letar efter finns ju i alla tekniskt utvecklade lander i hela varlden sa det bor ju finnas har ocksa. sa markvardigt ar det inte med denna funktionabla utrustning eller vad man nu kallar det for.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0