lata sig sjalv komma undan

Harligt. Fick sluta tidigare idag. Synd bara att jag akte pa en kram av trottheten. Boff sa det bara sa blev jag zombie. Har forsokt med starka lattes men det hander ingenting. Blev inte ens upprord nar jag korde hem idag och da ar man slut kan jag saga. Istallet korde jag efter en polisbil och bara tog det lugnt. Ingen vagade javlas med mig fran varken hoger eller vanster, en mycket annorlunda upplevelse med andra ord.
Har ett nytt mote med massoren om en timme sa kan lika garna fortsatta vara seg nu sa kanske jag somnar istallet for att stressa upp mig. Jag som hade tankt att gora nat kreativt, det far bli en annan dag istallet.
Studierna skjuter jag ocksa upp, har anda tills pa sondag att repetera vad vi gick igenom.
Det ar skont att lata sig sjalv komma undan med sant som ar viktigt ibland. Det bor alla bjussa sig sjalv pa minst ett par ganger i veckan. Det ar sa trakigt att vara ansvarsfull hela tiden. Det blir som man lever efter att uppfylla alla masten och sant tycker jag inte om.
image173


Kommentarer
Postat av: J.

Visst måste man lata sig emellanåt, annars orkar man inte med allt det där tråkiga i vardagen. Jag kör också minst en dag i veckan när jag bara gör vad som faller mig in.

2007-10-20 @ 10:20:09
Postat av: naturalblonde

Helt ratt!

2007-10-21 @ 16:16:00

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0