falskt alarm! ingen vinter an

igar fick vi en smak av vintern. helt hux flux borjade det regna och det blev helt morkt ute. det kandes pa fullaste allvar att sommaren var over, men sa var det ju inte. det ar varmare och kvavare an nagonsin idag och stralande sol. typisk att jag inte hunnit spendera den utomhus och snart maste jag aka till jobbet.
borjar bli lite less igen. kanns som det ar samma saker som hander varje dag. tiden bara forsvinner och pa absolut ingenting. sorgligt ar var det ar. inte undra pa att man blir stressad. trodde att det skulle bli battre och ha mer tid over for saker nu nar jag bara jobbar halvtid, men sa ar inte fallet.
i morse fick jag ett erbjudande om att bli delagare pa en salong. varldens lage ocksa, Duzengof-center.
egentligen vore det det allra basta, speciellt om man tanker ekonomiskt. MEN da kommer jag ju absolut inte ha tid for nanting. forsta aret brukar alltid vara extra slitsamt.  maste nog tanka over det har ordentligt. det ar skont att bara vara anstalld ansvarsmassigt, men med eget far man ju bestamma allt sjalv.. hm.. Jenny behover du jobb?!  fortsattning foljer...
image175

Kommentarer
Postat av: J.

Det låter ju jättespännande! Dizengoff är väl det största köpcentret där eller något i den stilen? Det skulle ju säkert kunna gå hur bra som helst!

2007-10-20 @ 10:17:59
Postat av: naturalblonde

Ja jag vet, men ar anda kluven. Det ar ju sa mycket man maste halla reda pa och jag trivs ju sa jattebra pa jobbet jag har nu.. suck!

2007-10-21 @ 16:14:24
Postat av: J.

Du får väl fundera över om du kommer att vilja jobba där du jobbar nu under en hyfsat lång tid framöver... om svaret är ja, då kanske du ska stanna, men om du vet att du ändå vill byta jobb om ett tag kanske det är lika bra att passa på nu? :) Lycka till, vad du än väljer att göra!

2007-10-21 @ 17:16:28
Postat av: naturalblonde

tack for hjalpen

2007-10-22 @ 09:04:52

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0