Ett sista utbrott,(kanske) jag lovar!!!

Min dag har verkligen varit helt skit, fram till ungefar en halvtimme sedan. Att jag har brakat och skrikit pa alla idioter (som vanligt!!! och som jag tjatar sa mycket om, sorry..) som ar ute i trafiken och som stor min vag ar ett valdigt normalt upprepande beteende i min vardag numera, och det ar inte normalt! Borjar bli riktigt trott pa det har nu.  
For att det idag bade pa hem och tillbaka vagen fran jobbet verkligen var sa att alla, ja ALLA pa en gang har inte hant forut. Varfor kor man t ex i mitten av vagbanan eller sick sack i 40 km/tim pa 110-vag och vagrar flytta sig?
Det skulle jag bra garna vilja ha en forklaring till!!!  Och varfor kvinnan som skrapade var bil och drog bort farg nar hon parkerade bakom den inte tyckte det var nat konstigt med det sa lange det inte blev en buckla.
Det kan inte finnas samre bilforare nagon annanstans i varlden, det ar helt omojligt. Det ar som de flesta bara betalat for att fa kortet utan att ens veta hur man kor. Har borde inforas en regel om att kora upp pa nytt varje gang korkortet fornyas. Det sker korruption har och var och hur som helst i landet sa denna fraga skulle inte forvana mig det minsta om detta ar fallet aven har.
image170
Nu till det jag ville beratta egentligen. Trots min kamp blev jag nyss overlycklig av I's telefonsamtal som berattade att han stod utanfor vart hus med eventuellt en bil till mig som jag skulle fa om jag gillade den. Det var ju inte varsta vralaket precis, men den duger riktigt bra till mig som forsta bil, och av vad jag nyss spytt ur mig ovan behover man inte vara smart for att forsta att en ny och fin bil ar inget som man behover har da folk inte ens bryr sig om sina egna bilar. Aven om den inte ar helt ny var den iallafall utan bade bucklor och skrapor. Jag borjade asgarva nar jag borjade kora den for sen jag fick mitt korkort for snart 1 ar sen har jag inte kort med vaxel-lada alls sa det blev till att koncentrera mig ordentligt. Det ar inte sa vanligt med det har namligen, allt ar ju sa amerikaniserat...
Roligt var det iallafall, riktigt!! Men jag overgav beslutet till I for det ar ju anda inte jag som betalar. Det ar ju bara for gulligt. Ibland kanns det som jag kan krama sonder honom for jag alskar honom sa mycket.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0