en halv up-date

Har egentligen inte mycket och säga nu så här på morgonkvisten. Ville bara tala om att jag lever och överlevt kylan (trots mina nerpackade sommarkläder, hur i helvete jag kunde tro det? att det var varmt?!!!) här i landet och att jag inte haft tid att uppdatera mig i detta land, bloggen. I natt var första natten sen jag kom hit som jag sov ut. Eller sov ut var lite väl överdrivet. Men hade inte mina små systrar börjat bråka i morse hade det förmodligen blivit fram till lunch så trött var jag igår. Mycket resande fram och tillbaka sliter.  Är i vilket fall som helst ganska utvilad och har redan planerat sista dagens aktiviteter. Stillasittande och vila blir det knappast. Har inte hunnit träffa alla än, och kommer inte heller hinna, men jag gör mitt bästa. Ciao så länge.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0