bara sa ni vet

efter att ha tagit "ledigt" nagra dagar fran datorn kan jag konstatera att det var ett mycket bra val for den fungerar fortfarande inte som jag vill. kan inte lagga in nya bilder och jag far psykbryt pa hur langsamt allt ska behova ta for att ta sig fran sida till sida. sa med andra ord kan jag inte bildbevisligen uppdatera vad jag haft for mig mer an att saga att helgen varit grymt rolig.
vi forstartade festen redan i fredags med lite drinkar hemma men det blev valdigt stadat for att sedan pa lordagen  bege oss pa en trancefest ute pa vischan i ett poolomrade. jag ar egentligen inget jattestort fan av just trance, men att daremot traffa alla vanner fran alla delar av landet var desto trevligare. man glommer bort hur manga man har da man inte traffas sa ofta. t om ett par fran Ibiza som jag inte sett sen vi flyttade darifran for lite mer an 1,5 ar sen deltog. mer an sa i detalj tanker jag inte ga in pa vad som hande den kvallen.

kanner mig lite halvt sjuk men det beror pa helt andra saker.

PS. igar fick jag min forsta religion-lektion och det gick valdigt bra. jag missuppfattade det som att vi bara skulle motas och prata om hur vi skulle lagga upp studierna men sen vips var vi mitt uppe i larningsprocessen, och det kan jag ju namna att jag inte alls var forberedd pa. skulle egentligen ha borjat med den japanska tjejen som jag namde tidigare men vi lyckades fa tag i en kvinna (S) som ger mig privatlektioner istallet, smidigare sa. lite pinsamt efterat da nar jag kom hem och I sa att jag stank alkohol pa mils avstand. jag kande mig som jag sag ut som hej-kom-och-hjalp mig ocksa for hade bara hunnit sova nagon timme innan, men tyckte jag skotte mig redigt iallafall och enligt vad hon berattade for I idag tycker hon jag ar mycket trevlig och vill garna lara mig allt hon kan. man ska inte vara sa sjalvkritisk har jag upptackt, och oftast verkar jag tydligen ge ett godare intryck ifran mig an vad jag sjalv trodde efterat sa jag kor pa det sa lange. nu maste jag repetera nagra hebreiska nya glosor.

Kommentarer
Postat av: J.

Dina religion-lektioner: sker de på engelska eller hebreiska? Lycka till med dem i alla fall!

2007-10-15 @ 23:04:39
Postat av: naturalblonde

J: bade och, men mest pa hebreiska. tack sa mycket!!

2007-10-16 @ 15:39:04

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0