back on track

det tog mig si sadar fram till idag for att kanna mig som manniska igen efter min lilla tripp till Sverige.
var vaken runt 30 timmar innan jag kunde fa ro att somna nar jag val kom tillbaka, for givetvis var det strul pa tillbaka vagen ocksa (dit-resans tid andrades aven den annu en gang, men hade turen att traffa Jenny sa vi slog ihjal tiden ihop som tur var) och ingen av resenarerna hade blivit informerad om ett tidsbyte fran kl 23.50 till kl 03 pa natten. kommer ALDRIG aka med detta lagbudget flyg igen. spelar ingen roll om det var sa att jag hade otur och att jag i slutandan eventuellt, observera eventuellt kunde bli ersatt de 3 tagbiljetter jag var tvungen att kopa for att ta mig fran Arlanda om jag skickar dem biljetterna , (men det orkar jag inte odsla min tid med att bara kanske, for formodligen inte) det kompenserar anda inte tiden jag spenderade pa att bara vanta, helt i onodan. ar det sa svart med att informera folk som betalar for att fa deras service?! nasta gang betalar jag hellre mer pa ett professionellt bolag och slipper hanga runt pa en flygplats mer an nodvandigt for roligare kan man faktiskt ha.

raknade iallafall ut att jag traffat och umgatts med hela 35 personer som ligger mig nara om hjartat pa bara atta dagar (egentligen bara 6 nar man raknar bort all den tid jag spenderat pa resande fot) och det ar inte fy skam. har kannt mig sa ensam senaste har hemma (aven om jag har I, men det ar inte samma sak) och faktiskt inte tankt pa att jag har sa manga som bryr sig om mig. det kandes sa bra men samtidigt ledsamt for det kommer nog droja ett tag innan jag halsar pa dem igen.  vadret har aven den en stor bidragande faktor till det hela. blev sa deprimerad sa fort jag klev ur taget och sag den hemska gra himlen och alla tomma gator, som om nan dott. 
(for ja, jag erkanner!!! har blivit skadad av att bo har i kaoset, och behover mer "action" omkring mig an vad jag annars trott)
image167
(Stockholm,..den absolut kallaste dagen av dem alla, bild tagen fran bilen)

fast en del dagar var faktiskt inte sa hemska, aven om det var kallt betyder solen mycket.
image168
("Kanalen" i min fodelseort..)


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0