ahhh!!!

har alltsa suttit i ca 2 timmar har nu pa morgonen och forsokt styra upp problemet med att jag inte kan ladda upp bilder fran kameran till datorn. waste of time verkligen. har installerat alla mojliga program som kan tankas, bade fran CD:n som kom med och fran natet, och fortfarande inte en enda signal som vill hjalpa mig, bara:
"this
device is not recognized on your computer, try again". inte ens deras egna hemsida gor mig klokare for ingenting gar. fattar ingenting just nu. precis nar vi kopt den fungerade allt som det skulle, men nu helt plotsligt gar det inte att gora nanting pa var dator. den ar helt forstord!! den ar nog inne pa sina sista dagar trots att vi hade en tekniker har som servade den for nagra veckor sen. skit-dator!!
ska ta en liten promenad och fylla mina lungor med frisk luft nu hade jag tankt och glomma bort alla irritations moment.
image172

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0