(.....)

Shabbat Shalom allihopa!! nu ar det tråk-lordag igen, och med det kan man snabbt sammanfatta att det finns typ nada att gora en dag som denna. (har namts tidigare) en dag da man verkligen har tid att strosa runt i butiker eller ga och fika, men näpp det gar ju inte saklart. idag ska jag forsoka overtala I att aka in till stranden med mig for det kan man iallafall fortfarande sysselsatta sig med. men kanner jag honom ratt vill han inte satta sig i nan bil forran Shabbaten ar slut (de flesta undviker det) sa det kanske blir en dag for mig sjalv vilket kanske inte ar sa dumt anda. skulle behova plugga lite infor lektionen imorgon, men som den sloa person jag ar nar det kommer till teoretiska uppgifter blir det nog nan timme innan, som vanligt, det projektet blir gjort.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0