utnyttja eller missbruka

Tydligen ar alla pa mitt jobb hemma lite hur som helst och lite nar som helst som de kanner for det. 
Inget konstigt med det liksom..  
Jag kan ocksa dra en vit logn lite da och da for att stanna hemma, MEN va fan da!!, Man maste dock veta skillnaden mellan att utnyttja (vid ratt tillfallen)och missbruka (sa det blir trovardigt..)
Det verkar de inte ha nan koll pa israelerna, eller kanske det ar det de har, men eftersom deras oforskamdhet och totalt oexisterade omtanke for andra far dem att anda gora precis vad de vill.
Dock funkar inte deras bullshit langre hos chefen.
Slutsats: JAG, the swedish drabbas. Varfor? "swedish people are nice..."
Hade jag vetat battre hade jag stannat hemma idag ocksa. Z hade inte alls varit sjuk, utan bara en logn for att fa reda pa om jag ljog. Istallet var D hemma idag, magsjuk hette det..  Logiskt?..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snacka om att jag känner igen det där.. "swedish people u can just drive over".. något åt det hållet..

2007-11-13 @ 08:04:52
URL: http://sweetholycrap.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0