sick of being sick

nu ar jag trott pa det har!! sen i tisdags har jag legat hemma och glott och vantat pa att febern ska slappa. det har den fortfarande inte och oavsett hur jag mar imorgon tanker jag jobba iallafall. fick ett intyg av doktorn som dessutom tycker jag ska vara hemma till pa sondag.  I kommer bli galen pa mig.
MEN en annan bidragande faktor till att jag vill ga ar aven for att hamta lonechecken (och for att lilla Ina pa jobbet ringer och psykar mig flera ganger om dagen med att fa veta nar jag kommer och jobbar.
hur ska jag kunna veta hur jag mar dagen innan, om jag ar frisk eller inte?!...)
de har tydligen lite av ett kaos pa jobbet for Z ar ocksa sjuk, problemet ar bara att han ar typ sjuk varanann vecka. hela javla tiden ar han sjuk, hypokondriker verkligen!!! sa bara for att jag for en gangs skull rakar vara det blir det strul.
kan man inte fa vara sjuk ifred eller?

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0